Torsdag

Känns som att jag har någon blandning av träningsvärk och reumatiska smärtor just nu.. Två dagar i rad har jag rört mig mer än vad jag brukar. I tisdags var det Vårruset här i Halmstad och jag deltog för första (men inte sista) gången i mitt liv. Vi var sex personer så vi fick en picknickpåse efteråt och jag får väl erkänna att det var den som lockade mest.


Mitt startnummer och medaljen man fick efteråt!

Igår var vi och dansade för första gången på evigheter känns det som. Dumma saker har kommit ivägen för både oss och tränare, men igår var det dags igen. Med en ny tränare och tjena vilket drag det blev. Det var längesedan vi var så slut efter ett danspass, men det kändes riktigt bra ändå och vi är riktigt taggade på att gå dit nästa vecka också (med värktabletter för min del).

Så idag blir det nog till att ta det lite lugnt. Tänkte försöka sy färdigt min klänning som legat utklippt en vecka nu och förbereda lite skolarbete.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0