Onsdag

Har idag haft mitt första vikariat på en förskola här i Halmstad. Otoligt kul måste jag säga. Bara hoppas på mer nu. Blev erbjuden jobb på fredag också, men då är jag ju tyvärr i skolan.

Annars har jag inte gjort så mycket. Ätit kakor och stukit typ. Imorgon blir det till att gå upp för att vara i skolan när biblioteket öppnar så att jag kan skriva lite. Tyvärr är alla böcker av den jag ska ha utlånade i Halmstad. Av någon anledning känns det också bättre att sitta på "mitt" skolbibliotek därav att jag åker tidigare.

Så kan jag ta det lugnt när jag kommer hem. Vi ska förhoppningsvis till en körskola och höra lite med lämp och sånt. Snart får ni se upp på vägarna!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; tack Sofia! :D Ja han är alldeles i lagom storlek ;) Nä men han är ju en hel del större än vad zoe var! :)

2011-05-14 @ 19:03:47
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0