Torsdag

Jag är så seg i huvudet idag. Tror jag har sovit alldeles för mycket de senaste dagarna. Men min motivation är i botten idag igen. Sista dagen idag så jag måste ta mig i kragen och plugga ändå.

När gårdagens solsken la sig på vår balkong bestämde jag mig för att nu är det banne mig dags att rensa bort alla fimpar. Tycker inte det ser fräscht ut med massa fimpar liggandes över allt, speciellt inte när de låg kvar sen förra hyresgästen. Så jag tog med mig en liten påse och tog på mig ett par handskar. Fick bort alla synliga, men några ramlade ner mellan springorna och la sig på botten. Varpå jag faktisk lyfter upp en av träplattorna för att se hur det såg ut. Mer fimpar! Och en mångfoting. Väldigt mysigt och mer än vad jag orkade med just då.

Idag regnar det så jag behöver inte bry mig om balkongen särskillt mycket. Däremot ska jag ut på en regnig promenad senare och handla lite. Samt tvätta massor. Vår tvättkorg är överfull och jag hoppas verkligen jag minns rätt tvättig nu. Ska ner och kolla det alldeles strax.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0