Söndag

Var upp strax innan sju med första omgången tvätt. Efter andra gick jag och la mig igen. En av grannarna spelade hög musik inatt, så jag somnade sent. Var uppe och skulle säga till när klockan närmade sig halv ett men självklart hörde de inte eftersom de var så hög volym. När de väl sänkte och hörde signalen så var svaret ungefär "Jamen vi sänkte precis och ska gå om en kvart". Det är inte första gången och fortsätter det får vi väl ringa hyresvärden. Såhär kan vi inte ha det varje helg!

Nu är i alla fall sovrummet städat vilket betyder att jag troligtvis kommer visa min fina klänning senare idag. Ska även ta tag i badrummet och ta bort bikarbonatet. Det fungerade ett tag men nu är silverfiskarna tillbaka och de är stora!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0