Detaljer

När jag ändå var i fixartagen i torsdags passade jag på att sätta upp lite saker på väggarna.



Och eftersom hallbyrån för en gångs skull inte är överbelamrad tänkte jag visa hur fint jag har gjort där. Solfjädrarna har jag länge undrat var de skulle sitta. I den gamla lägenheten hade de en mer självklarplats än här. Tills i torsdags och jag fick en snilleblixt. Inte heller ljusstakarna eller ramarna har stått där från början. Men det passar ganska så bra enligt mig.

I den vita ramen finns en dikt skriven av mig för ett antal år sedan och i den mindre ramen finns en strof ur Carolas "Sanna vänner". Ramen i fråga kommer dessutom av en nära vän så det passade bra tyckte jag!

Ha en fortsatt trevlig dag så ska jag pilla i sovrummet. Tar gymmet i morgon istället!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint du har det :)

2011-06-18 @ 11:57:50
URL: http://hejsari.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Men gud tösabit sådär får du inte säga! Dvs att du börjar komma i ordning NU när du flyttade i December.

Du förstår, jag flyttar om 2 veckor och har ett mindre kaos med att packa här hemma nu så.. :P hahaha

2011-06-18 @ 13:13:15
URL: http://hejsari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0