Onsdag

Hade en superhelg i Köpenhamn och har jobbat två dagar hittills den här veckan. Ska jobba två dagar till men idag blev jag ledig. Är helt slut efter de här två dagarna så det är riktigt skönt med en dag att vila upp sig på. Börjar även känna mig lite krasslig så det var nog bra med en ledig dag.

Men jag har ändå lite att göra här hemma. Lite disk och kläder som behöver strykas, lite bilder som behöver sparas och flyttas, mat som behöver handlas. Tänker vara lite kreativ och testa lite nya grejer och köra på en klassiker á la tacos. Fast till tacosen vill jag göra egen guacamole. Det ska bli intressant!

Nu börjar det bli dags att klä på sig, skaffa lite energi och sätta igång med dagen.

Ha det bra!


Bakade scones till frukost som en överraskning till Mattias för några veckor sedan. Receptet fick jag ur "min receptbok - en fyll-i-bok med mina recept". En födelesedagspresent från några vänner. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0