Lördag

Har vart och temashoppat med en klasskompis och gått på loppis nu på morgonen. Hittade ett fint matsalsbord, men det fick vara kvar. Några små fula märken i lacken som jag inte kunde sluta tänka på när jag hittat dem. Men jag kommer säkerligen hitta något snyggt bord igen! De har jättemånga bord där och på andra loppisar häromkring. Är ute efter ett lite äldre bord nämligen. Tycker det är snyggt.

Annars så ska jag diska bort massa choklad från igår om en stund innan jag börjar fixa mig för ikväll. Fem ska jag med ett tåg till Varberg och gå på inflyttningsfest. Det ska blir kul! Kommer träffa massa nya människor också och det är ju nästan alltid trevligt. Blir samma outfit som igår till det. Sammetsklänningen. Den är både snygg och grymt skön att ha på sig.

Men nu får jag väl se till att få bort disken så att jag kan göra mig iordning!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Neha

Härligt att höra:D

2010-11-13 @ 21:54:56
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0