Mys

Idag har jag varit på riktigt myshumör. Det har öst regn hela dagen och även om det väl är perfekt väder för att hålla på med saker inne så har jag inte kännt för det. Jag har mest suttit framför datorn eller legat och läst.

Var ute och tog en drink och åt efterrätt med en klasskompis igårkväll och det var riktigt mysigt det också. Regnade nästan hela tiden då med tyvärr. Blev ingen uteservering som vi först tänkt oss. När vi skulle hem blev det lite bättre, men efter knappt 20 meter började det ösa ner och jag är riktigt glad att jag fick med mig paraplyt. Då höll sig övre delen av kroppen torr i alla fall. Mina byxor har hängt över en dörr och droppat hela natten och skorna var inte torra i morse när jag kände.

Hade inte klockan varit så mycket då hade jag nog gjort mig en kopp varm choklad. Idag blev det visst kaffe istället. Kanske blir choklad också?

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0