Lugn dag

Idag har varit en lugn dag hittills. Har träffat studiegruppen en stund men vi blev färdiga ganska så snabbt. Eftersom jag då var hemma tidigt kom jag fram till att jag kunde börja fixa iordning lite här hemma inför att mamma, pappa, mormor och morfar kommer hit på lördag. Så behöver jag inte göra allt på fredag kväll. Hittills har jag städat lite i sovrummet och hängt in massa kläder.

Gick även ner för att tvätta för ett tag sedan, men tvättmaskinen var upptagen. Den var färdigt men vem det nu är som använt den har inte plockat ut sina kläder. Så jag får vänta lite. Jag är inte överdrivet förtjust i när någon tar ut mina kläder ut tvättmaskinen så jag gör inte gärna det för någon annan heller. Personen i fråga kanske hade mer tvätt och jag då förstört dennes tvättdag.

Som en gång när jag skulle ner och hämta tvätt i torktummlaren. Då var den igång igen och den skulle vart färdig för ett tag sedan. När jag sen går ner när den är klar visar det sig att vår granne hade slängt in sina kläder tillsammans med våra och satt igång den igen.

Men det är inte mycket att göra åt. Idag blir det pannkakor!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0