Torsdag

Fastar nu på morgonen idag. Senare idag kommer Ticka och jag tycker verkligen det är jobbigt att fasta när man har gäster. Känner inte riktigt för att bli grinig då.

Igår hade jag en hemsk huvudvärk. Den började redan vid tvåtiden och höll i sig enda till kvällen. Lite sådär lagom jobbigt. Som tur är så är den borta nu och jag hoppas den stannar borta.

En annan mindre rolig sak är att min läpp har sprukit. De har blivit så torra i kylan nu så när jag såg mig i spegeln när jag vaknade hade jag en liten fläck med torkat blod där. Otroligt kul verkligen. Så nu blir det till att ha med lypsyl till skolan. Vet inte riktigt varför jag inte haft det tidigare.

Men nu är det dags att klä på sig det sista och sedan bär det av. Hoppas jag slipper stressa jättemycket idag.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0