Morgontrött

Nu är det ca en halvtimme sen klockan ringde och jag har hunnit äta frukost. Är dock fortfarande sjukt trött och jag trodde att klockan drev med mig när jag vaknade.. För en gångs skull så har jag ju sovit hela natten utan problem. Jag drömde till och med bra! Tyvärr kommer jag inte ihåg vad det var pga det abrupta uppvaknandet då klockan ringde men trevligt var det.

Ska gå hemifrån om en kvar och jag har ingen aning om vad jag ska ta på mig. Funderar på den nya klänningen, men är osäker på om jag har några rena strumpbyxor. Är sugen på klänning oavsett. Tror det får bli till att köpa lite fler sen när jag ska in till stan och växla pengar. Åker till Tyskland på fredag morgon och är tillbaka på måndag kväll någon gång.

Men nu börjar det bli dags att klä på sig!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0