Hej då!

Mamma och pappa lämnade Lindome för kanske 40 minuter sedan. Så det är väl inte överdrivet lång tid kvar innan jag åker nu. Ska ta en snabbkoll så att allt är med, men jag betvivlar att jag glömt något nu. Möjligtvis clementinerna, men de kan jag ju ta nu när jag kom på dem. Annars har jag filt och skolsaker till bussen, jag har ett antal ombyten (även ett för mycket eller två) och jag har en fullpackad necessär. Kom ju till och med ihåg att packa pengarna nu!

Dock så har jag haft jättesvårt att bestämma mig för vilka skor jag ska ha på mig. Kommer ha min dunjacka på så det spelar väl egentligen ingen roll, men om det regnar så vill jag ju inte ha skinstövlarna och mina knän klarar nog inte en hel helg i klackar. Så det är möjligt att det blir vinterstövlarna. Varma och goa Gortexstövlar. Måste bara komma ihåg var de ligger. Men det ordnar sig. Är väl fortfarande en liten stund kvar tills de kommer.

Men nu tänker jag gå och kolla att allt är med igen.

Ha en trevlig helg får jag väl säga nu då eftersom jag inte lär skriva igen fören på måndag kväll. Så, ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Hoppas du får en trevlig helg i Tyskland!



sv; haha, du kan få låna några markeringspennor av mig, så får du lite färg i kalendern du också =).

2009-11-27 @ 08:59:01
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Haha, det är på nu. Hoppas det är slut snart så jag hinner till skolan, haha.

2009-12-01 @ 07:27:54
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Nikki

Hej! KOlla gärna in min blogg och svara på dagens fråga! :)



Kram

2009-12-01 @ 17:05:19
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0