Dagen som varit

Nu är det snart dags att sova igen. Ska upp och ha städdag imorgon. Så behöver jag inte göra så mycket när jag kommer hem från Tyskland mer än julpynta. Så imorgon blir jag förhoppningsvis av med alla skokartonger som jag fortfarande har saker nedpackade i sen jag flyttade. Börjar väl bli dags att ta itu med dem nu. Ska även försöka tvätta lite så jag har något att ha på mig i Tyskland. Det låter väl som en bra idé?

För övrigt så har dagen varit väldigt lugn. Mycket slöande på soffan, tittandes på någon film eller serie. Vi håller på att gå igenom säsong 1-4 av Battlestar Galactica just nu. Jag har fastnat totalt. Nu på kvällen har det däremot vart film som gällt. Har sett första och andra X-men filmerna. Funderar på om jag orkar se den tredje ikväll också eller om det som jag skrev först är dags att sova nu. Lutar nog åt det hållet. Men vi får väl se. Tänkte lägga upp en till bild med en dikt innan jag lägger ner för ikväll i alla fall. Dikten skrev jag kanske för ett år sedan eller lite till, när jag och pojkvännen fortfarande bodde i olika städer och bara sågs på helgerna.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0