Städhelg!

Då det bär hem till Lindome på måndag så innebär denna helgen en ordentlig städhelg! Och så mycket som möjligt av det ska göras tyst. Pojkvännen har nämligen jobbat natt till idag och ska jobba även nu i natt. Men han vill nog hjälpa till lite när han vaknar.

Sen ska jag också slå in alla julklappar och fixa de sista. Så det blir till att baka praliner i helgen. Ska bli väldigt intressant faktiskt. Har aldrig bakat den typen av praliner tidigare. Nämligen den typen som är fylld.

Så ska jag väl förhoppningsvis få lite tid att sy också. Vill ju hemskt gärna ha min julklänning klar tills på måndag så att jag kan få med den hem.

Men nu får jag nog sätta fart. Jag har ju i alla fall redan ätit frukost.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0