Mörker

Just nu går jag upp till samma mörker och tystnad som jag har så svårt att somna till om kvällarna, som kan hålla mig vaken mitt i natten om jag har otur och vaknar. Ändå är jag inte ens hälften så rädd just nu som de kvällarna det är värst.

Jag skulle aldrig sett "Paranormal activity". Filmen var bra, men jag tog åt mig alldeles för mycket av vad som händer. Det är riktigt jobbigt.

Annars så ska jag ju idag ha paneldebatten. Känner mig inte särskilt taggad inför den heller. Men det känns lite bättre efter att ha pratat lite med pojkvännen igår. Han får mig att må så mycket bättre. Ska ta och skriva ner lite stöd till debatten nu och sen blir det frukost och genomgång av vad jag kan tänkas vilja ha på mig idag. Funderar på om jag vågar ta 60-talsklänningen eller inte.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Ta 60-tals klänningen :D.



Är inte heller taggad för paneldebatten. Grymt oförberedd ska jag säga dig. Det är sjukt!

2009-12-04 @ 08:00:11
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0