God natt

Vi ska tydligen skaffa platt-tv nu. Pojkvännen har kollat upp lite och jag har ingen aning om vad det blir. Det enda jag vet är att jag kanske måste hjälpa till att bära. Men det är väl inte mycket att göra åt. Får väl hoppas på hemleverans.

Istället för tv nu ikväll blev det till att sitta framför varsin dator och dricka glögg. Dufvenkroks chilli/choklad. Den var väldigt len enligt min smak och helt okej. Kan väl inte säga att jag kände allt för mycket chokladsmak, chillin däremot kändes lite smått. Den kommer nog drickas flera kvällar i alla fall. Smakmässigt på glögg är nog Dufvenkroks hjortronglögg fortfarande min favorit. Helt underbar. Såg att vi hade kvar lite sådan dessutom så det kanske blir att dricka imorgon?

Men nu är det dags att sova. Skola kl. 9 imorgon...

Ha en fortsatt trevlig kväll och en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0