Onsdag

Försöker plugga men har otroligt svårt att koncentrera mig just nu. Vill få färdigt mitt paper idag så att jag eventuellt kan vara ledig imorgon. Beror självklart på om bemanningsenheten ringer eller inte, men nu har jag varit "ledig" i två dagar. Imorgon ska jag fixa lite saker inför helgen, såsom en studentpresent till min kära syster som springer ut då. Så det blir till att resa lite för min del i helgen.


Vi två för tre år sedan när det var jag som sprang ut.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: spiderchick

kul att du testade pajen! :-) Ja visst är den god!



Jag måste också fixa studentpressys...

2011-05-25 @ 20:54:41
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Det är svin tråkigt!

2011-05-27 @ 18:14:51
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0