Lördag

Börjar med målet redan idag. Ska äta upp min banan, dricka upp min juice och sen drar jag till gymmet. Vilken underbar start på dagen.

Senare idag ska jag troligtvis träffa en kompis och kanske ta mitt första dopp beroende på hur vädret ser ut. Missade tyvärr det under värmeböljan som var för någon vecka sedan. Jag som alltid vill ta första doppet så tidigt som möjligt...

Ikväll blir det nog första grillningen för i år också. Inte första gången jag äter grillat (det gör mamma och pappa nästan året runt så den var ganska tidig), men första strandgrillningen. Ska bli mysigt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Låter som en perfekt dag! Ja, bortsett från doppandet.. Jag hatar att bada, även mitt på sommaren.

2011-05-07 @ 16:00:20
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0