Torsdag

Har varit stel i nacke och axlar nästan hela dagen och tänkte jag skulle mjuka upp mig lite med ett varmt bad om en stund. Eftersom jag dessutom är ensam hemma nu så tänkte jag passa på att ha det lite extra gott. Skumbad, levande ljus, en bra bok och något gott att stoppa i munnen. Låter det inte helt underbart. Lär väl skippa ljusen dock då det blir så taskigt ljus att läsa i. Men ändå, skönt med ett varmt bad.

Nu är det ju dessutom helg för min del så det gör inte så mycket om jag har en liten gottekväll. Medicinen tog jag när jag kom hem och det börjar bli dags att äta igen. Tråkigt att laga mat till sig själv dock så det blir väl något enkelt.

Imorgon följer jag efter Mattias upp till Lerum och stannar där tills på söndag. Men först ska jag in till stan och shoppa mig ett par jeansshorts som var helt gudomliga och en födelsedagspresent till Mattias. Och så ska jag träna lite var tanken. Det har ju hamnat på is så många gånger nu så jag måste verkligen ta tag i det. Eftersom jag då hinner gå på ett av de roligaste passen (zumba) nu så passar jag på!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0