Torsdag

Idag ska det pluggas! Tänker börja på en gång så att jag kommer igång. Sen är väl tanken att vi ska handla lite också. Just nu har vi typ ingenting här hemma.

Igår bestämde jag mig för att nu får det vara vår och tog på mig vårjackan och solglasögon när jag skulle ut. Kanske att det var aningens kallt, men det var skönt ändå. Ännu härligare var att nästan allt grus påväg in till stan var bortborstat. Även om jag inte sett några vårtecken i form av blommor så känns det lite vårigt i alla fall.


Såhär ser för övrigt vår nya hallspegel ut. Jag tycker den är jättefin!

Till detta hade jag också lovikavantar som en härlig kontrast.

Men nu ska jag äta frukost och börja plugga.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ticka

Javisst känns det vår? :D Man vaknar och hör fåglarna kvittra. Bäst :)



Sv: Haha vet att du brukar skriva rätt. Var bara tvungen ;P

2011-03-17 @ 09:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0