Torsdag

Blev glad igår kväll. Mådde inte illa på hela kvällen och det har fortfarande inte börjat. Så skönt!

Var riktigt skönt att sova idag också även om det blev lite längre än igår. Snoozade nog upp mot fyra gånger idag och är glad att jag inte har någon tid att passa. Ska ut i regnet på promenad in till stan och handla lite ingredienser sen. Vi har varit så duktiga i studiegruppen så jag tänkte att vi är värda en belöning i form av någon kaka. En chokladig sådan!

Annars kommer jag nog mest sitta här och spela Minecraft. Otroligt beroende framkallande spel och det är så kul! Jag hackade fram diamanter för första gången igår. Då var jag riktigt nöjd.

Och även om det regnar just nu, det var till och med nästan snöstorm för en stund sedan, så är jag glad för jag har en liten djungel i mitt kök!


Min dill har växt så mycket!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0