Tisdag

Ska alldeles strax bege mig mot tåget och åka till skolan idag igen. Men idag är det kort dag. Tre grupper ska redovisa och det ska bli kul att se dem också. Gårdagens redovisningar var väldigt bra och vår grupp blev godkänd! Att vi också fick sluta två timmar tidigare är ju också ganska trevligt faktiskt.

Idag när jag kommer hem ska jag skriva ut massor med papper så att jag kan börja mitt tentaplugg ordentligt imorgon. Tror inte jag kommer orka det idag oavsett om vi slutar tidigt. Har fortfarande för mycket annat i huvudet för att kunna komma igång. Men det löser sig.

Det ser ut att vara riktigt skönt väder ute idag också. Kanske till och med går att ta vårjackan?

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0