Söndag

Tillbringade som sagt helgen i Lindome med kalas i Mölndal. Väldigt trevligt måste jag säga och jag fick pluggat en hel del när jag satte mig i mammas och pappas husvagn och skrev. Där fanns inga distraherande moment över huvud taget. Valde även att efter en viss värmejustering sova där båda nätterna. Väldigt bekväm säng samt att jag inte vaknade när min syster skulle till jobbet, mer än när bilen körde iväg.

Annars är det alltid kul att komma hem för det är alltid något som hänt i huset. Det håller på att renoveras och jag blir sugen på att sjäv hitta något hus och börja trixa med. Sen inser jag att det skulle ta både otroligt mycket tid och pengar och då kommer jag på andra tankar. Men drömmen finns där. En dag kanske.

Nu ska jag snart fixa lite mat. Är inte sådär överdrivet hungrig egentligen, snarare illamående, men det är väl bra att få lite mat i magen antar jag.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0