Shopping och lite sånt

Det blev den ljusröda jackan från förgående inlägg och lite till! Så som en bok, två baslinnen och en saftflaska till Mattias. Lagerhaus har väldigt god saft ska jag säga och jag älskar deras etiketter!

Boken heter "Kriget är slut" av Morgan Alling och är hans självbiografi. Har hört mycket bra om den så det ska bli intressant läsning. Har många fina minnen från barnprogram han deltagit i, typ "Tippen". Fast hans barndom var väl inte så ljus. Men det ska bli intressant.

Fick även hem fyra filmer som jag beställt. "Sängknoppar och kvastskaft", "Big fish", "Seven" och "Shutter Island". Såg "Sängknoppar och kvastskaft" alldeles nyss och den var precis vad jag ville med lite oväntade scener. Underbart!

Fick även beställt en ny mus idag. Min slutade ju fungera och det går inte riktigt ihop med vad jag vill göra just nu. Jag vill spela och redigera lite bilder. Lite svårt med en touchpad tyvärr. Men nu ska jag få en riktigt ordentlig mus!

Ha en fortsatt trevlig kväll så ska jag sätta igång med maten var tanken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0