Onsdag

Idag är det områdesdag, vilket betyder att jag inte behöver lämna Halmstad. Ganska skönt att slippa tåget för en dag faktiskt. Sen tänkte jag gå och kolla på en vårjacka på HM. Har fallit stenhårt för modellen, men jag kan inte bestämma mig för färgen.




Alla bilder är från HM.

Svart, beige eller ljusröd? Är väldigt sugen på den röda modellen för den ser så himla färgglad ut. Men frågan är hur mycket jag har som passar då. Får väl se hur jag gör.

Men nu ska jag fortsätta dricka min blåbärssoppa.

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker den ljusröda eller den i mitten! Vårigt och fint! :)



Sv; Oja den chokladen gjorde en väldigt gott! :) Mums!

2011-03-02 @ 16:18:12
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0