Onsdag

Jag är typ alltid seg med att komma iväg och träna. På sistone har det väl även vart lite väl många gånger som jag avbokat i sista minut också. Men ändå, när jag väl kommer iväg är det så sjukt skönt när jag är där och ännu skönare när jag kommer hem. Ska fixa det här lite oftare nu!

Blev inte så mycket pluggat igår som jag tänkt mig, förhoppningsvis blir det mer idag. Men först ska jag in till stan med en kompis. Jag har inga pengar att handla något för tyvärr, men jag ska kolla efter något till Mattias. Han fyller år snart och jag har "bara" en idé om en plojpresent. Men det löser sig nog.

Vädret är underbart och det blir våriga, färgglada kläder idag. Kanske en extra kofta bara.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0