Fredag

Har upptäckt boven till mina tidiga uppvaknanden den senaste tiden. Solen! Rätt in i vårt sovrum och då vi inte har mer än en gardin där blir det väldigt ljust. Prio ett nästa vecka blir att beställa en persien, det har defenitivt blivit uppskjutet länge nog nu.

Annars gick det bra att sova själv, med dörren halvstängd i alla fall. Som vanligt hörde jag dock konstiga ljud, men det var inte så farligt.

Nu ska jag dra en borste genom håret och dra mig in mot stan. Shorts och födelsedagspresent står på shoppinglistan. Tror jag skippar träningen till fördel för plugg och en del annat jag behöver göra idag innan jag åker så jag inte kommer iväg allt för sent.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0