Fredag

Igår fick vi knäppa upp jackorna för vi blev så varma i solen på väg hem från affären. Vårjackor ska tilläggas. Idag vaknar jag till det här:



Märkte det redan igår kväll egentligen, men jag hoppades på att det skulle ha smält. Jag som hade hoppats på tygskor och vårjacka upp till Göteborg idag. Men icke. Är nästan mer sugen på gummistövlar just nu.

Annars ska jag plugga massa däruppe var tanken. Inga distraherande moment. Mycket sånt i lägenheten. Här kan jag ju städa, diska, spela.

Menmen, nu ska jag fixa något att äta i alla fall.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Det är sjukt, jag blir sur!

2011-03-18 @ 12:27:49
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0