Fredag

Vill sova lite till. Lyckades snooza en halvtimme idag också fast jag inte skulle. Det var en himla tur att jag satte klockan en halvtimma tidigare igår. Men nu ska jag packa ihop lite grejer och sen är det dags att bege sig till skolan. Fast jag får nog ta en powernap när jag kommer hem.

Bakade kakor till studiegruppen igår också. Då jag fastade fick Mattias provsmaka. "De var okej, men det är ju inte de bästa kakorna du gjort". Kanske borde ha kört på en klassisker istället för att prova nya kakor?

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ticka

Klart man måste prova något nytt ibland. Blir tråkigt annars.

2011-03-11 @ 11:54:23
Postat av: Anonym

vilken idiot kommentar, han borde vara glad att han överhuvud taget fick provsmaka. bland det värsta jag hört!!!

2011-03-11 @ 12:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0