Måndag

Igår kom jag hem igen efter att ha tillbringat helgen i Vårgårda med en avstickare till Mariestad för studentfirande. Det var väldigt trevligt och även om det inte var överdrivet mycket sol så var det åtminstone vindstilla och uppehåll (förutom en liten skur på eftermiddagen). Marknaden var också väldigt trevlig. Hittade mycket fint som jag gärna skulle vilja ha, men som inte skulle passa eller få plats här hemma. Men några fynd blev det. Tänkte visa dem senare i ett eget inlägg.

Verkar inte bli något jobb idag men jag har ändå blivit uppringd av bemanningen. Jag blev önskad av en förskola för en dag nästa vecka. Det känns riktigt bra! Då har jag gjort ett bra jobb känner jag.

Nu ska jag äta frukost och försöka kicka igång dagen. Har lite disk och uppackning av väska som står på schemat. Sen blir det till att gå ut i solen lite skulle jag tro. Ser härligt ut idag!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Detsamma! :D Vår sol försvann här men hoppas den kommer tillbaka! :)

2011-06-13 @ 13:52:32
URL: http://emmatherezia.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; Tack så mycket! :) Jag använder typ bara sådana låga skor nu till sommaren så det behövs ;) Allt bra med dig Sofia? :)

2011-06-16 @ 14:48:28
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0