Lördag

Det är mulet ute. Jag har precis ätit lite yoghurt och har planer på att gå till gymmet innan jag sätter igång här hemma. Tog en ledig kväll från hushållet igår och hade över en kompis på kladdkaka, kaffe och kvällsmacka istället. Underbart mysigt. Blev en kvällspromenad också.

Efter att jag har gymmat är i alla fall tanken att jag ska ta tag i sovrummet och röja där. Det här med att städa blev så mycket enklare när jag bara tar ett rum i taget. Vardagsrummet ser väldigt städat ut (om vi bortser från bokhyllan, men den ska rensas innan sommaren är slut den också). Köket ser i stort sett fantastiskt ut just nu. Jag städade till och med städskåpet härom dagen!

Hoppas ni har en bra dag!

(Gymmet, here I come!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0