Söndag

Är sådär lagom trött idag. Båda grannarna över oss spelade hög musik men slutade när vi knackade på i alla fall. Det var skönt. En tystnad som brusade i öronen typ.

Annars gjorde jag inte så mycket igår. Vispade ihop en flädermousse some jag ska bjuda på idag när föräldrarna, mor- och farföräldrar samt min syster med pojkvän kommer förbi. Vi ska fira min födelsedag lite tidigare då folk reser bort och Mattias jobbar.

Sen händer inte så mycket. Ska ordna lite med alla mina bilder på datorn. Lägga över dem på en extern hårddisk istället. Och så ska jag spela. Fick en tidig födelsedagspresent av Mattias också. The Sims tre med alla expansionpaket! Det var mindre än halva priset på det. Två kopior och det var fortfarande inte uppe i fullpris. Så nu kommer jag aldrig mer ha tråkigt. Jag har fyra spel som jag tycker är otroligt roliga och vill jag inte spela så har jag böcker. Mycket bra!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0