Söndag

Blev sovmorgon idag. Mattias jobbar dag, annars brukar han komma in och väcka mig vid nio men nu fick jag sovit ända till tio. Tror jag behövde det efter den här veckan. Nog för att jag inte längre vill sova bort hela dagen, men att vara uppe för sent och sen gå upp nästan samtidigt som solen är inte bra i längden.

Hade min gammla simmarkompis här igår också. Fick en bok i försenad födelsedagspresent ("A game of thrones") och så bakade vi chokladkakor med vaniljfyllning doppade i smält choklad. Fyllningen smakade mest florsocker och söt men det blev rätt gott ändå.

Idag ska jag städa undan efter bakningen, fortsätta dela på mitt garn, kanske brodera lite och ta det lugnt.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0