Måndag

Ingen som har ringt än. Så det ser ut som en städdag idag med andra ord. Eller diskdag kanske. Städa är det inte så mycket att göra.

Fikan/kalaset igår var trevligt. Men jag hade gjort världens felräkning. Jag tänkte att det var ju väldigt passande att det är åtta personer som kommer när vi har en servis med åtta matchande skålar och koppar. Vad jag glömde var att räkna med mig och Mattias. Så jag hade gjort två efterrätter för lite egentligen. Men det gick bra ändå och blev till och med en över. God blev den i alla fall och det kommer bilder senare idag.

Nu ska jag spela lite sims och ta det lugnt innan jag kickar igång dagen!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Ja, du har rätt! Jag glömde helt bort Beyond Retro igår, men ska dit bums efter jobbat idag! Tack för tipset! ♥



XXX

2011-07-06 @ 08:51:45
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0