Måndag

Känner mig fortfarande lite halvkrasslig och hängig sen igår. Blev typ sjuk och fick inte gjort någonting mer än diska lite. Eftersom jag känner mig lite bättre ska jag ta itu med lite mer disk idag samt hänga in alla kläder jag dragit fram den senaste veckan. Tänkte även rota lite och se vad jag har för kul saker som gömmer sig där inne.

Om ungefär två veckor är det dessutom två månader kvar tills vi åker över atlanten till New York. Längtar otroligt mycket och har redan börjat fundera på saker jag vill köpa när jag kommer dit. Frågan är hur viktigt det egentligen är att shoppa där? Men en del kommer det säkerligen bli ändå.


Förra året vid den här tiden var det inte långt kvar tills vi satt på flyget ner mot Grekland och Naxos. Underbar vecka!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0