Fredag

Var otroligt trött när jag kom hem från jobbet igår. Och det var alldeles för sent för att powernappa så jag gick omkring som en levande zombie i stort sett. Det var med andra ord inte så svårt att somna igår.

Svårare var det däremot att gå upp idag. Har en till heldag med jobb men den är inte lika lång som gårdagens. Jag börjar senare och slutar tidigare. Är ganska skönt helt ärligt. Det är också helt okej att det är lite mulet ute idag. För det var inte överdrivet kul med värmen på förmiddagen igår. Barnen hade åtminstone en båt med vatten framme och en av pedagogen sprutade med vattenslangen till och från.

Nu ska jag klä på mig och ta en powernap innan jag drar till bussen.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej, följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-01 @ 13:06:34
URL: http://tinanj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0