Fredag

Även om jag bara kommer ha jobbat idag under den här veckan är jag glad att det är helg imorgon. Jag blir så seg när jag inte har något att göra och hade svårt att sova igår eftersom jag inte behövt oroa mig på ett par dagar. Nu är jag alltså otroligt trött och ska till en ny förskola och jobba. Ska bli kul men hade gärna skippat tröttheten.

Annars tänkte jag åka hem till Lindome imorgon. Hälsa på mamma och pappa en stund. Får se om jag stannar natten eller inte men jag måste vara hemma på söndag igen eftersom jag har jobb hela nästa vecka. Helt fantastiskt. Hade tänkt åka hem en lite längre period nu innan skolan börjar igen och de fortfarande har semester men jag har fått mer jobb nu under den här sammanslagningen än totalt sett över sommarn. Så den tanken sket sig.

Hoppas ni har en bra dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0