Torsdag

Har sovit förvånansvärt bra inatt, om jag jämför med de senaste nätternas vridande och vändande. Men jag kanske var så pass trött nu att jag bara slocknade. Skönt var det i alla fall. Mindre skönt var att någon (har en stark misstanke om vem) hade ändra min alarmsignal. Från Rock around the clock till någon av telefonens egna. Inte snällt!

Idag är det i alla fall skola och studiegrupp som gäller först. Sen har jag ett träningspass och när jag kommer hem från det ska här ställas i ordning. Imorgon åker jag till Växjö och då måste alla mina grejer vara klara. Mattias kan ju fixa lite till, men han vet ju inte hur jag tänker om "mina områden". Men det blir förhoppningsvis bra. Han och en kompis ska leka macho i helgen och sätta upp lite tavlor och hatthyllan. Så bra!

Men nu ska jag förbereda lite mer inför skolan. Typ klä på mig något och så.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0