Torsdag

Har tillbringat större delen av dagen i skolan med föreläsningar och lite inläsning på biblioteket. När jag kom hem blev det till att handla och jag fick köpt min kolasås! Så imorgon blir det milkshake med kolasås till. Fick ett sjukt sug efter kolasås igår och det har inte släppt än. Men då jag ska dra ner på sockret sparar jag det till imorgon. Jag kommer antagligen inte äta mer idag ändå pga fastan.

En bra sak är också att jag äntligen är registrerad på min kurs! Inte en dag försent och jag känner nu att jag kan komma igång på riktigt.

Nu blir det snart en dusch och sen fastnar jag väl framför tv:n ett tag. Kanske kollar igenom pandurokatalogen igen. Nu borde jag ju snart få pengar från csn och kan köpa lite grejer jag ville ha. Pysseldags!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Bjuder på en lite lagom suddig bild från Mattias examen också. Mamma är fotograf och vi hade nog precis tagit varsin shot där. Helt underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Allt bra med dig? :D



Var med i TÄVLINGEN på min blogg med sammarbete med Runns Webshop!

Priset är ett PRESENTKORT värd 300:-!



Hur du går till väga finns att läsa på min blogg;

http://photoframe.blogg.se/2011/january/tavling.html



/TOBIAS - PhotoFrame!

2011-01-20 @ 23:20:59
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0