Tisdag

Vaknade av att jag drömde en nyare variant av en zombiedröm jag drömt tidigare. Varför kan inte zombierna dö när man dränker dem?

I alla fall var det väl tur att jag vaknade och gick upp på toa då, Mattias klocka hade nämligen inte ringt. Så han fick skynda iväg. Själv gick jag och la mig en stund till, bara för att vakna av att han ringer och vill ha kaffe. Snäll som jag är sätter jag på en kanna och promenerar iväg till högskolan. Hade det inte blåst hade det nog vart riktigt skönt.

Jag kom i alla fall upp i bra tid och kan sätta igång med dagens göromål. Här ska skrivas, vikas tvätt och så ska jag rensa färdigt sektretären så att jag har någonstans att sitta. Antagligen gör jag det inte i den ordningen.

Men först blir det nog lite frukost.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0