Måndag

Efter en underbar helg med bland annat examensfirande som innehöll resturangbesök och utgång med tre liter champange, singstarkväll med några tjejor i Göteborg och bio med Mattias och en vän är det nu dags att börja allvaret igen. Ny kurs idag och jag är lite smått nervös. Den har inte kommit upp än och jag undrar om jag kan ha skrivit fel någonstans. Hoppas verkligen inte det. Men det är väl tur att det går att se salar och sånt ändå.

Det är dessutom inte det enda nya. Mattias tog ju examen i fredags och idag börjar han sitt nya jobb! Är så stolt över honom!

Ännu mer nya saker är att det inom några veckor kommer bosätta sig två Cornish rex här. Ett par fina katter med andra ord.

På toppen av det hela har vi idag varit ihop i tre och ett halvt år. Det är riktigt länge!

Men nu ska jag packa ihop lite grejer och dra mig till tåget. Känns inte som att jag borde missa det idag av alla dagar.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Ojoj, riktigt länge!

2011-01-17 @ 16:58:00
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0