Lördag

Idag hade jag tänkt ta det ganska lugnt, förutom ett besök på gymmet. Men jag kom på massa andra saker jag kan göra här hemma nu när jag faktiskt har tid. Som dessutom inte behöver ta så lång tid. Vi har inte så mycket julsaker att det kommer ta en hel dag att plocka bort allt och det är inte många minuter ner till källarn. Så blir det!

Sen kommer jag nog hamna framför tv:n en del idag också. Mattias har köpt Little big planet 2 till mig i sen julklapp! Blev så glad. Vi installerade det igår och jag spelade introduktionsbanan. Det ska jag fortsätta med alldeles strax när jag låter frukosten sjunka lite.

Ha en riktigt trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Ticka

Nu blir jag avundsjuk! :P

2011-01-22 @ 13:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0