Söndag

Sitter för tillfället och tar det ganska så lugnt. Lyssnar på Glenn Miller orchestra och dricker lite överbliven cola sen igår. Det var en väldigt trevlig middag som slutade med lite extra gäster till efterrätten. Men det var mysigt. Idag är det däremot en massa disk som jag inte kommit mig för att ta hand om än. Diskade ju massor igår. Igår fick jag ju dessutom tecken på att det var uppskattat!


Dessa fina kom han hem med igår efter jobbet. Gissa om jag blev glad!

Det känns så hemtrevlig här just nu. Delvis en vas med rosor och brudslöja och så har jag en Kalla framför mig på sekretären och i fönstret här står det tre blommor också. Den ena är något söndertuggad sen katterna var här, men jag hoppas den tar sig igen. Grönt och fint är det i alla fall!

Ha en riktigt trevlig dag nu!

Kommentarer
Postat av: Jellis nya blogg

Men du! När får vi se bild på din kära man då? Har ju aldrig sett honom... Men fina blommor :)

2011-02-14 @ 18:13:39
URL: http://www.finest.se/301

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0