Måndag - Alla hjärtans dag

Hade tänkt att vi skulle äta middag ihop och sedan en alla hjärtans dag bakelse på det. Men tyvärr fick Mattias hoppa i och jobba kväll istället för dag och bakelserna var slut när jag kom till bageriet. Men det blev kärleksmums och chokladbiskvie istället, så får vi äta bakelse en annan dag.

Dagen har i alla fall spenderats i Varberg på föreläsningar/workshops. Nu när jag kom hem har jag lyckats lösa problemet med mitt internet. Jag hade visst kommit åt antennknappen när jag var allt för hetsig på knapparna under mitt Minecraftspelande. Otroligt skönt att jag löste det i alla fall. Det är helt otroligt hur handikappad jag kände mig när jag inte kunde kolla runt lite på morgonen. Men det har jag tagit igen nu.

Nu blir det till att ta hand om chokladfontänen och kanske laga mat? Pyssla lite kanske. Har ju inte gjort färdigt mina får än.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0