Måndag

Har inte hänt så mycket idag. Var i skolan, men slutade så pass tidigt att jag hann hem och krama Mattias innan han gick till jobbet. Men nu är jag ensam i några timmar. Tänkte baka och brodera lite. Kanske sy också. Om jag får tummen ur vill säga. Tanken är att jag ska gå och träna om en timme nu. Det är jag inte lika motiverad till däremot. Funderar på om jag ska ta med handduk denna gången och sätta mig i bastun en stund efteråt. Det hade inte varit helt fel. Sen ett varmt bad när jag kommer hem. Bättre hade nog inte blivit.

Nu ska det i alla fall diskas och plockas undan lite. Behöver nog vattna några blommor också. Börjar bli dags för orkidéen att få näring med. Hoppas bara den lever lite längra än den förra.

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är keligt när man går om varandra sådär! :/

2011-02-22 @ 16:43:00
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0