Lördag

Igår var en sån där halvaktiv dag där jag gjorde mycket på förmiddagen och hann med både ett besök på UM och ett pass Zumba innan klockan ett. Att resten av dagen sen var ganska seg spelar inte mig så stor roll. Det behövs ibland det också.

Idag tänkte jag fixa iordning lite här hemma, plantera om min Kalla och så kryddväxter i köksfönstret. Blir nog även en runda med dammsugaren och lite småförberedelser för tvätten imorgon. Kanske, kanske en promenad också. Funderar på om jag ska rensa lite i min bildmapp och framkalla lite fler bilder också. Vill i vilket fall som helst lägga över alla bilder på den externa hårddisken nu. Här ligger de ju ändå bara också tar plats.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0