Fredag

Har redan hunnit med lite grejer idag faktiskt. Var inne i stan och besökte systemet och skulle hämta ut morgondagens biobiljetter. Biokassan var dock inte öppen än så det blir nog ett besök till. Nu ska jag plocka iordning lägenheten och dammsuga. Ikväll är det nämligen taco- och filmkväll med besök och då kan det ju inte se ut hur som helst!

Ska nog byta om innan jag börjar städa dock. Brukar känna mig lite smutsig efteråt nämligen. Annars känner jag mig just nu lite som en godis eller bakelse i min himmelsblå klänning model äldre!


Varken bilden eller spegeln ger färgen på klänningen rättvisa men det är den bästa bilden jag har för tillfället.

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0