Tisdag

Idag ska projektarbetet in och jag tänkte ägna förmiddagen åt att fixa det lite snabbt så har jag dagen fri sen.

Så blir det en promenad/cykeltur till stan eller Maxi för att handla lite och det blir till att städa undan lite här. Tvätta fönstrena kanske, de ser ganska jävliga ut i solljuset kan jag säga.

Sen blir det träning ikväll. Nu ska jag komma igång på riktigt är tanken och snart har jag förhoppningsvis en träningskompis också. Tror det blir lite lättare då faktiskt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Ja jag skulle med behövt en puzzelmatta för jag okuperade nästan hela köksbordet som sagt, höps! ;)

2011-04-19 @ 20:10:15
URL: http://emmatherezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0