Tisdag

Jag har varit otroligt produktiv idag faktiskt, även om jag är "ledig". Hade tvättid klockan sju och allt är färdigt och upphängt. Håller tummarna för att allt är torrt om en timma när jag måste hämta det. Lagom tills att sista vändan var upphängd var jag iväg för att lämna in lite saker på kemtvätt också. Delvis utstyrslarna från helgens fest, men också vår hallmatta som behövt få sig en uppfräshning ett tag nu (kattspya med folie är inte att leka med!).

Nu sitter jag mest och latar mig i väntan på att tiden ska gå. Klockan fyra ska vår handledar ringa mig för en telefonled handledning på grund av internets mysteriska vägar. Jag var helsäker på att arbetet var bifogat, men icke, handledaren hade inte fått det. Handledaren var helsäker på att hon skickat ett svar angående det obefintliga arbetet, men jag har inte fått det. Turligt nog gick det att lösa med en senare, telefonled handledning. Dock får vi lite mindre tid nu, men det klarar vi!



Jag och Ticka hade otroligt kul i lördags också. Blev dock inte så många bilder, men här är vi i våra utstyrslar. Jag är menig inom pansartrupperna med en basker från flygvapnet och Ticka är major från flygvapnet med en basker från inrikessäkerhetstrupperna. Vi kanske inte vann några priser, men vi hade troligtvis mest autentiska kostymer. Dock blev det mycket att dricka och vi var väl inte riktigt människor dagen efter. Men vi hade trots allt kul!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0