Söndag

Bloggen kommer väldigt mycket i andra hand just nu, men det är ganska skönt till viss del faktiskt. Förhoppningsvis ligger min energinivå bättre till snart, då det blir mer sol!

I fredags var jag i alla fall på shoppingtur med en kompis som är hemma på permis från Afganistan. Behövde smakråd för en klänning jag ville ha. Den satt som en smäk och kommer vara på under större delen av alla fester i sommar. Har ingen bild med den på, men här är den från HM's hemsid:


Enligt mig gör bilden inte färgen rättvisa. Den är väldigt rosa.

Igår var en av mina barndomskompisar nere och hälsade på över en fika också. Var otroligt kul, har inte träffat henne sen i somras nämligen och det är första gången hon är nere i Halmstad och hälsar på mig. När vi var yngre sågs vi nästan varje dag. Så det kan bli.

Idag blir det till att läsa några artiklar till projektarbetet och sen ska vi ha filmkväll med samma kompis som var med mig och shoppade och pojkvännen. Ska bli mys!

Ha en fortsatt trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Har också spanat in den! Grymt snygg!



XXX

2011-04-27 @ 21:50:18
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0